weep weeep

hello, satt här och mumlade på weep weep, haha mitt nya ord som jag kommer säga nu! bara mitt!

joejoe, har nyss kommit hem, eller ja för en stund sedan, annie hängde med hem idag, vi red, gick hur bra som helst & det var superkul, vi hoppade över en gran, tog mig över även med bonzai idag, bonzai liksom, så lycklig, haha vi hoppade över den vi också, grymt! så nyss åkte annie hem, nu sitter jag och väntar på att familjen annorlunda ska börja, weep weep!

på onsdag kommer emma, wilma med sina hästar hem till mig! weep weep, så grymt! vi ska rida ut på långtur! sen följer erica med också för att hon ska filma, vi ska göra en film med våra hästar & oss, sommar/vinter/höst & vår, så på onsdag då köör vi! gryymmmt! erica ska ha prille också när vi rider ut på långtur, så tar jag bonzai! :)


men nu börjar familjen annorlunda, weep weep! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0