Molly Häggqvist ♥ -bästasteväN!♥

hej hej.
typ alla är as deppiga nu..
både jag, madde, moa, molly & emma har legat & gråtit typ hela natten...när min älskade bästaste vän berättade att hon skulle flytta..
kommer alltid älska dig bästaste vän! ♥
aja, har inte sådan himla stor lust att blogga nu..
ska ta med mig Caboy & Benjamin till sjöbo och rid ut med Moa & Molly :)
Madde rider Caboy & jag Benjamin, byter säkert efter halva vägen ;)
juste det, igår så var vi och hopptränade i sjöbo :)
gick asbra!!! :D Hoppade kombinationer på 115cm, finaste ponnyn Benjamin! ♥
så sjukt nöjd! sen hoppade jag vattennmatta med, gick super! älskar dig bästaste Benjamin! ♥♥♥♥
önskade att någon kunde filma..men nu blev det inte så..aja, hoppar kanske högre någon annan dag så någon kan filma! :D
aja, pusshej :*
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0