Långfredagen.

ja, som ni vet ska jag på tävling i Orsa på långfredagen :)
ska starta Lc & Lb, hoppas det går bra nu!
vet inte riktigt vad man mer kan skriva om sådant?
aja, startar iaf 2 i både Lc:en & Lb:en, fast hade hellre startat sist!
fasst varenda gång jag är efteranmäld eller startar först så har jag vunnit, men det behöver inte betyda att jag kommer göra det varenda gång. men hoppas det går superbra! satsar mest på felfria rundor, men i Lc, kör jag nor lite snävare svängar i Lb, för där gör jag stora och fina svängar, bara för att få en felfri runda, är ju ednå min andra Lb med Benjamin :)
det är heller inte alls många anmälda i dom klasserna som jag ska vara med i, i Lc;en minns jag inte men i Lb;en var det fyra stycken anmälda bara..:p
aja, hoppas på att någon kan filma! sen så hoppas jag att jag kan uppdatera lite medans jag är där, så ni får reda på hur det går, men instangram kommer det säkert upp någon bild? elle? ah, vi får alltså se!
ska gö lite tidsinställda nu inför fredagen! sen så ska jag väl göra lite om jag orkar för några andra dagar med? :)
pussen :*
image description
hoppas det går lika som i Bollnäs! :D ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0