:)

hejsan, sitter hemma nu och det är typ fullfart! det är äggsexa ikväll & allt ska fixas, nu kom henke hem & sa till annie och mig att hämta potatis & allt annat, så nu är annie ute och hämtar potatis! haha! aja, annie ska vara här ikväll/natt? :D för siw (annies mamma) ska på äggsexan. så ikväll ska vi ut och rida, tror det blir en ganska lång lagom mysig tur! på kvällen, sen ska vi "festa" :D
aja, nu ska jag berätta om igår och förrgår!
igår, då vaknade jag, sen kom erica, vi drog till stallet, packade, gjorde iordning hästarna sen började vi vandra på våra 9 km! när vi hade kommit mer än halvvägs så skulle emma komma och möta oss och då mötte hon oss! sen gick vi hem till emma, när vi var hemma hos emma så kastade vi ut hästarna i hagen & gedde dom hö! sen red vi ut på långtur, typ 2 timmar, sen när vi kom tillbaka så hoppade jag prille en supersnabbis, typ 70! inget stopp, älskade bästa killen!♥sen red vi hem, mockade klart & gjorde klart allt, då var klockan typ 7 när vi kom hem på kvällen.
i tisdags
då red jag lektion, gick super, han var ashet, hade thure & vi hoppade bana på ca 80 :) kanske högre, tror det? ah.
aja, det gick verkligen super & jag är supernöjd!
kanske bloggar ikväll, kanske bilder på annie & mig? :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0