Dag 2.

~när och varför jag började rida~

jaru..länge har jag ju ridit.
fick min första häst när jag var 8 månader, en underbar oinriden shetlandsponny♥
hon är så sjukt underbar & saknad! henne sålde jag för ungefär tre år sen..den värsta dagen in mitt liv än så länge, jag saknar dig! ♥ tänkte visa er en bild på henne, hittar inga bilder på henne, hemskt. alla är typ borta. men Mika har skickar en som hon hade iaf :)

men sen så har jag ju haft hästar runt mig från den dagen jag kom hem ifrån BB, mamma, morfar, mormor & moster hade ju hästar, så har haft dom runt mig hela tiden.
sen så när jag inte var så himla gammal så red jag barbacka framför mamma på hennes häst Schasmi och galopperade och hoppade diken osv.

varför jag började rida vet jag inte riktigt, det blev ju bara så?
om man har haft hästar runt om sig hela tiden och livet så blir det nog oftast så, & jag är väldigt stolt över att jag rider!
inget jag vill sluta med just nu iaf! hoppas jag inte kommer att sluta rida på flera år heller, vill rida höga klasser när jag blir äldre..fast det är ju något jag drömmer om, vet inte om det kommer hända, men drömmer gör jag! :) hehe.

ja, ni får fråga om ni inte fattar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0