Vad jag har hunnit gjort detta år.

Har du träffat några nya personer?
de minns jag inte.

 

 

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Positivt?, eller jag fattar inte?

 

 

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Aa! :D

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Hade inga, men förra året var det godisförbud, funderar på det nästa år med? (a)
 

 

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
vinster & placeringar! & lika regler som 2011 inom hoppningen! :)

 

 

Det bästa du har gjort i år?
all tid med mina ponnysar!

 

 

Ditt största misstag?
det behöver väl inte alla veta, min&Amandas hemlisar ;)

 

Hur har du firat/firar jul i år?
släkten :)

 

 

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Min & Benjamins första seger, <3

 

 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
jadu?

 

 

Vad önskar du att du hade gjort mer?
jadu? :p

 

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
hha, jaruh..?

 

 

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
amandas & min sak de..<3 

 

Blev du kär under 2011?
i mina ponnysar, jaaoo!

 

 

Har du legat på sjukhus under 2011?
hur ska jag komma ihåg de? ;o

 

 

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
nja va? hah, vet inte? ;p

 

!

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
firade mig, sen hoppträna på eftermiddagen, bästa födelsedagen <3

 

 

Vem fick dig att må bra?
Caboy, Bella, Benjamin <3

 

Har du förlorat någon vän i år?
mmh, Isa, min lilla uderbara bästa kanin <3

 

Vem saknade du? 

                                                                          Isa <3

Har du flyttat under 2011?
nä. 

 

Vad ska du göra nu på jullovet?
RIDA! <3

 

 

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
inte vet jag eh ?

 

 

Vad ser du fram emot 2012? att få tävla, men nu när reglerna är ändrade så känns det bara som skit...åhh, dumma reglerna...:@

Kommentarer
Postat av: ellen :)

ja lånar listan ok? :D<3

2011-12-25 @ 22:25:38
URL: http://lillefotografen.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHHAH ååå lätt pinsammaste 2011 !!!! ;D <3<3

2011-12-25 @ 23:07:10
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/
Postat av: Kung Evve

skön lista :)den kanske jag snor av dig ;)

2011-12-27 @ 08:59:11
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0