This or that. = AVSLUTAD!

rubriken säger det mesta faktiskt! this or that är alltså avlsutad!
och här kommer svaren ifrån mig! :)

Carolina

ponny
/häst
rida ut/rida på banan -jag tycker om både och faktiskt, fasst det är mysigare att rida ut i skogen, men om jag ska hoppträna eller så, så rider jag på ridbanan, så svarar faktiskt både och där, eftersom jag gillar att rida ut i skogen och älskar att hoppa!
vår/vinter - till häst

Linnea:
godis
/chips
läsk/vatten
förrätt/varmrätt
hund
/katt
tv/dator
hav/pool

Amanda
skimmel/fux
-tycker om både och eftersom jag har både en fux & en skimmel! :)
Nellie B/dressyrmupparna
john whitaker/kingsland -tycker om båda lika mkt, lika snyggt är dom flesta sakerna med! & de mesta sakerna jag har är antingen john whitaker eller kingland, och tycker om dom märkerna lika mkt!
välutbildad ponny/utbilda själv - tycker faktiskt både och, eftersom jag både haft välutbildade ponnyer och utbilda dom själv, och jag tycker att det inte spelar någon roll. fasst om man letar häst och vill ha det på en gång och börja tävla och så nästan precis när man fått den, så tycker jag att man ska ha en välutbildad ponny el. häst.
kavaj/tävlingströja
vitt schabrak/personlig färg

Emma
shettis
/islandshäst
hjälm/säkerhetsväst
galoppera på en sommaräng/galoppera på ett snötäckt fält. -tycker både och är riktigt mysigt. och kan eller tänker absolut inte välja mellan någon av dom sakerna...
blogga/facebook
trav/galopp
läromästare
/unghäst
ridstövlar
/ridskor

tack så jättemkt för alla this or that frågor ni ställt.
det är sjukt bra frågor, vissa är helt för svår för att välja mellan..
nu är det bara att vänta på maddes svar.
GLÖM INTE ATT FORTSÄTTA ATT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN!
http://pponnymupparnas.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0