svar på frågestunden :)

Amanda
Vad är dina mål med Benjamin för nästa år? -Lb, & förmodligen La :)
Alltså typ klasser och sånt ;D -Sen ska jag kanske starta fälttävlan :)
Hur högt har du hoppat med Caboy och hur högt med Benjamin ? :D<333 - Högsta jag hoppat med Benjamin är typ 110/120? :) Med Caboy har jag hoppat 105 :) <333

Tilda


1. Dressyr eller hoppning? -HOPPNING, självklart!!!!!!!
2. Vad skulle ni göra om ni inte hade hästar? -det vet jag faktiskt inte, just nu skulle jag absolut inte klara mig utan hästar!! & skulle inte vilja byta intresse, är så nöjd med det jag håller på med! :)
3. Vem skulle ni vilja vara en dag? -Skulle faktiskt kunna tänka mig att va Nellie (www.nellieberntsson.se) för en dag! :)
4. Tävla eller träna? -Man behöver ju träna för att kunna tävla, men tävla är ju roligare! :)
5. Vad önskar ni er i julklapp? -massvis med hästsaker. Som tex. *Röd John Whitaker kavaj. *Röda John Whitaker skydd. sen massvis med mera saker! :)

Adeline

Hur mår Caboy ? -Han mår bra vad jag vet, sen vet jag inte vad han säger :) Men han ser ut att må toppen, pigg & busig :) 
Hur högt har du hoppat ? -som högst 120cm :)
Hur många bloggar har du egentligen ? -massviiiss, men den här bloggar jag bara på nu ;)

Frida


hur länge har ni ridit? -Jag fick min första ponny när jag var 8 månader. & har suttit på en hästrygg sen jag kanske var en dag? ;) så har ridit väldigt länge! :)
rider ni på ridskola eller är ni medryttare eller har ni egna hästar? -egna hästar :)
vad hatar ni hos kompisar? -jag vet faktiskt inte, har så fantasktiskt bra kompisar!
ponny/häst -PONNY!!!
c-ponny/d-ponny -c-ponny :)
godis/glass -godiiiis!

inte alls mkt frågor, men om ni vill ha mer utförligare svar, eller om ni inte är nöjd med era svar, så är det bara att säga till (a'
hoppas ni är nöjd iaf!
Ny tävling påväg! :)

puss å kram!





Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Tack! :D<3

2011-12-17 @ 11:58:33
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0