rubrik saknas, jjaoooh.

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? – tungan
2. vara seriös eller oseriös? – Beror på vad
3. Dricka grön eller röd mjölk? – grön.
4. Brinna upp eller drunkna? – Ingenting..
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? – Båda.
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? – mmh! älskade lilla Caboy, Benjamin & Bella ♥
2. har du skolkat? – .
3. varmt eller kallt? - varmt!
4. soligt eller regn? – Soligt
5. fanta eller cola? - bådeoch
6. är du nyttig av dig? – njava.
OM MIG
1. vad heter du? – Marie Natalie Byström
2. syskon? – lillasyster
3. Vart bor du? – på en bondgård.
4. Hur många barn vill du ha? – två, tre? :)
5. Vill du gifta dig? – beror på vem jag träffar.
6. Favorit tid på dagen? – de vet jag inte.. 
7. Humör just nu? – trött..
8. Sugen på just nu? –  sova!
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? – gonatt puss till ponnysarna, jaaaoo(y)
2. Sjungit? – i duschen, jaooo (y)
3. Blivit kramad? – nä
4. Känt dig fånig? – nä
5. Saknat någon? – mm!
6. Dansat galet? – nääjj
7. klippt håret? – näääää
8. Gråtit? - neej
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? – varför så nyfikna?
2. Har du en hund? – nä..
3. sover du helst ensam eller med någon? – beror på.
4. Tror du på spöken? – om jag blir uppskrämd, så ja.
5. Är du mörkrädd? – mmh..
6. Vad vill du ha just nu? – min dator!
KÄRLEK.
OM DIG
1. Hur lång är du? – hur ska jag komma ihåg det? - kort iaf.
2. Vart bor du? – på min bondgård.
3. Är du nöjd med ditt rum? – nääjjeh
4. Vilken är din riktiga hårfärg? – ljusbrun
5. Vad väger du? – 35?, mkt jag vet.
7. Har du någon sjukdom? – om allergi räknas?
8. Är dina föräldrar skilda? - Nä!
9. Gillar du skolan? – Nej?!
10. Hur svarar du i telefonen? – Hej det är Natalie, Hallå, eller någonting?

VAD
1. Åt du senast? - rostad macka
2. Drack du senast? – mjölk
3. Har du på fötterna? – strumpor
4. Lyssnar du på just nu – musiiiiik ♥
5. Gillar du mest hos dig själv? – jadu?


you and med, forever! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0