Presentation.

Hejsan jag heter Marie Natalie Byström och är 14 år, fyller år den 5 november, så väldigt sent på året..
Jag bor i hälsingland i en liten by vid namn Ed, bor i ett rött hus om alla undrar, haha..:p
Men har iaf tre stycken hästar hemma på gården :)
Kommer mer info om dom i slutet.
bor iaf med min familj som består av mamma Ida, pappa Anders & lillasyster Melanie.
vi har haft mer djur än vad vi har nu men dom djuren vi har nu är iaf, typ massvis med kossor? vet inte hur många och inte tänker jag rälna heller, för kommer bara tappa bort mig...sen hästarna då, osså har vi sju stycken stallkatter men några har åkt till nya ägare. sen har jag haft min kanin som nu blev typ uppäten av räven eller något, hon heter iaf Isa, världens bästa och finaste kanin! <3

sötast i världen eller vad säger ni? :)

min allra bästastevän är ju såklart Madde som jag har bloggen med, underbarare person finns faktiskt inte. jag älskar henne allra mest! <3 Anna Merzeedes Madeleine Estander <3
sedan har jag fler vänner & bästa kompisar, men inte lika bra bästakompis som henne!
Mimmi är oxå en av mina bästaste kompisar! puss på dig sötaste flickan! <3

nu kommer lite info om ina hästar.

Isabella är världens bästa ponny!
snällare ponny finns seriöst inte!
hon är iaf min lillasysters ponny som hon tävlar med, hon är 19 år och är lika pigg & glad än!
Och det bästa hon vet är att tävla hoppning, så varför ska hon då inte få fortsätta. gullepluttan!<3
världens matvrak är hon oxå ;) haha, mat älskar hon nog mest av allt, men hoppning kommer nog tätt efter.

Bellabus <3

Caboy är min underbara ponny. Fasst han är en b-ponny så jag får inte tävla honom länge..så Mella tävlar honom nu. Han är 13(?) år och älskar att hoppa och busa på täckten eller i snön.
ponnyn som får mig att le varje dag, min allrabästastevän! <3


älskade bästaste ponny! finns ingen bättre! <3

Benjamin är min nya ponny, som jag haft i typ 5 månader, inte riktigt säker.
men han har jag tävlat upp till Lc+5, och placeringar upp till Lc. vår sisat tävling på detta år så vann vi vår första gång, blev riktigt glad & det kändes inte verkligt, men sjukt nöjd är jag med han!
han är iaf 8 år, och tävlat upp till La, han älskar verlkigen att hoppa, och busa och galoppera allt vad som går. lillpluppen min <3

lillprinsen min<3

Om ni undrar något så är det bara att fråga. puss å kram!

bjuder på en bild på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

bor ni på en egen gård? :)

2011-12-11 @ 11:49:13
URL: http://amandalindblom.se
Postat av: Sofia

Fin blogg !

Kram♥

2011-12-11 @ 16:59:15
URL: http://sofiapolten.blogg.se/
Postat av: Jennifer M Thunell

Fiin blogg:) läs och kommentera gärna min

2011-12-12 @ 15:50:34
URL: http://jmtdressyr.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0