Ny dator :)

halojsan! nu bloggar jag på min nya dator (a)
hoppas på lite bättre bloggning nu när jag har ny dator och allt! :)
ska iaf börja ligga i nu! minst ett inlägg om dagen!
då kommer ni börja läsa våran blogg mera med va? & då kanske madde bloggar mer för att det är fler som läser och kommenterar, fasst det är ju vi som måste bloggga för att ni ska läsa, så hon får börja blogga nu då, så kanske vi får mer läsare! :)
håller på att flytta över alla mina bilder till den här datan, vill ha alla mina bilder på min egna dator i stället :)
image description

kan ju oxå säga att jag nästan precis kommit hem ifrån Alva & Elvira :D
kom dit i onsdags eftermiddag, då jag, Alva & Tilda chilla runt lite & hade skit kul! sen sov Tilda där med :) (www.youmylife.blogg.se, Tildas blogg), sen nästa dag så åkte Tilda hem typ halv ett? då gjorde jag och alva typ ingenting, elvira kom hem iaf :) kolla på datorn osv.
vid halv 6, så kom ellen och hennes mamma och hämtade oss :) ellens mamma skjutsade in oss till klubben, för det var träning till maskeradhoppningen ;)
gick bra, nu vet vi allt vad vi behöver, så nu är det bara att leta allting! (A)
måste typ till en leksaksaffär & leta lite saker, tror Alvas mamma skulle knäppa kort, så det kommer säkert att komma bilder, bara för att vi kommer vara så snygg!
då var vi där och tränade & pyntade hindren ;)
sen så kom Ellens mamma och hämtade oss, då åkte vi in på någon godisaffär vid stationen, typ pirat..någonting hette den? aja. då fick vi lite godis av henne! :D
sen så skjutsade hon hem oss, och då chilla vi med datan, sen så ja, gjorde vi allt möjligt!
tänkte lägga upp lite bilder på sötaste Benjamin! <3








åååhhh, visst är han söt min lilla prins, ♥

puss å kram.

Kommentarer
Postat av: Alva

Coolaste Benjamin! :-*<333333333

2012-01-01 @ 01:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0