hoppträning.

tycker ni ska kommentera massor iaf!
för på detta inlägg "mitt tävlingsår" har jag lagt ner mer än två dagar på.
Kommentera vad ni tycker!
kommer komma fler sånna långa inlägg.
nu duschen, sen läsa bok som jag är beroende av just nu...(L)
hoppträningen gick bra, inte höga hinder alls, typ 80cm eller vad Madde sa? :)
kommer kankse filmer om ni kommenterar! typ frågestunden, eller mitt tävlingsår?! :)
då kommer nog filmen i morgon.
kom ihåg att svaren på frågestunden kommer i morgon. så fråga på nu tills den avslutas!
kommer ett inlägg när den avslutas :)
puss å kram.

tänk vad tiden går fort..<3
världens finaste & bästa prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: matilda :)

Hästarna heter Linnson och Bella :)

2011-12-16 @ 15:15:36
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Fanny Jaensson

gud så söt bild!



sv: nej tyvärr, men min skötponny heter Lille skutt och mina medryttarhästar är Jolie, Jobelle, Jac och Jilly! :D

2011-12-16 @ 15:19:48
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0