han inte igår..

hej, han aldrig blogga igår, inte natta heller verkade det som!? :) men nu är jag iallafall på gång igen!.
nu är jag lite sur, för igår hade vi bara 20 besökare, det minskar mer och mer. men ni som följer våran blogg, och vi som följer er! kan inte ni typ länka oss eller prata om att dom kan besöka våran blogg till era vänner? :) vore tiiiioooopppen schyst! :)
igår var annie här! hade så grymt kul. nyss har jag kommit hem iallafall, halkade såklart efter jag hoppat av bussen! det var VERKLIGen sviiin hart! så jag dök ner i backen påengång! juste! annie kommer hit nu snart också, hon åker med pappa! :)
annie och jag var iallafall ut och skrittade lite igår på prille, har nyss varit ute och gett han lunch! :)
men nu ska jag checka lite bloggs.
pusshej!
you in my heart <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Länkbyte? :D

Kommentera min blogg när du har gjort ett, så gör jag så fort jag ser det! Kram <3

2011-12-19 @ 16:33:26
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0