dålig uppdateringen..

hej allihop. det går bara skit med bloggen just nu. inga besökare typ...men det är ju för att vi inte bloggar..
ska försöka slänga in ett inlägg om dagen (a)
men nu har vi haft strömavbrott, fick tillbaka strömmen igår kväll ;)
så har inte kunnat blogga då, och jag vet inte varför inte madde bloggar..?
men nu ska vi försöka ligga i, hoppas madde kommer med sin presentation. för ni vet ju liksom inte så mkt om henne, men hon ville ha lite nya bilder, så den kommer nog snart eftersom hon knäppte julkort med prille för någon dag sen ;)
ni får säga till om ni vill veta någonting om mig, ni som kanske inte har läst min presentation? ;)
eller om mina ponnysar kanske? ;) bara att fråga!
äsch, herregud vad tråkigt det var, inge intressant alls?!

ska sätta mig och klicka hem lite nya saker! skulle beställa hem ett showmaster täcke, men självklart fanns det ingen storlek..:@
sen skulle jag beställa hem en tröja med som det bara fanns en storlek kvar, och då var ju det XL, så det kan jag ju verkligen inte ha..hade varit annat med XS (a)
men ska hitta någonting som jag kan klicka hem, sugen på lite nya saker nu, nu när det är rea med :)
imorgon kommer nog min nya dator hem (a) en sån beställde jag iaf hem, beställde den typ i söndags, så den kommer nog i morgon, men eftersom jag alltid har sån otur så får jag säkert den efter nyår..
om det är någon som har en helvit luva, den behöver inte va så ny, en billig sån storlek ponny, som jag kan få köpa och ha på maskeradhoppningen, ska liksom måla på den, så det är inte bara att låna heller..så behöver köpa någon billig (a)

ska snart åka till Alva :) ska sova där inatt! :D
eftersom det är träning i morgon till maskeradhoppningen, så åker jag dit och sover :)
men nu ska jag packa lite, men först kolla runt på lite bloggar! :)
får se om jag hinner blogga i morgon, beror på när jag kommer hem eftersom att man ska träna i morgon kväll tror jag de va :)
puss å  kram!

bjuder på mig själv, för typ as länge sen...;o

Kommentarer
Postat av: ellen :)

Allt bra idag:)?

2011-12-28 @ 20:48:17
URL: http://lillefotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0