bara onsdag..känns redan som att det är fredag imorn..

hej allihop.
tycker det känns som fredag i morgon..
men det är ju bara torsdag.
aja, dagen har väl varit okej.
inte så mkt arbete nu dom sista dagarna, eftersom jag är klar med allt (a)
så mest chill lektioner.
imorgon så är det avsluning på dressyren och då ska vi hoppa. vet inte vilken höjd alls, men hoppas på högre än förra året då vi fick hoppa lågt..men om det blir lite högre så får jag be pappa filma, så kankse det kommer en film. men då vill jag att ni kommenterar lite mer också. om vi får ganska många kommentarer nu, så kommer det en film. gillas?! haha. men tycker ni kan kommentera lite på frågestunden! så gör det så kommer de en film. kan fråga om han kan filma madde med så blir det en film på båda ;)
egentligen skulle hon haft benjamin eller caboy men eftersom att Caboy har en lös sko, så kan inte han vara med. och hovslagaren kanske skulle komma på fredag..så ja..
men nu känns det som om jag snackar helt ointreserade saker. men tänkte göra något lite mer intresantare inlägg som tidsinställt. så håll utkik. vet inte om det kommer ikväll eller i morgon när jag är i skola ;)
andraplacering mer ett ner i omhoppning..stressade upp han för mkt. så allt var mitt fel. men sjukt nöjd.
saknar tävlingarna sjukt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0